Продолжая взаимодействие с настоящим сайтом, вы выражаете свое согласие с тем, что ваши пользовательские данные (сведения о местоположении; тип и версия ОС; тип и версия Браузера; тип устройства и разрешение его экрана; источник откуда пришел на сайт пользователь; с какого сайта или по какой рекламе; язык ОС и Браузера; какие страницы открывает и на какие кнопки нажимает пользователь) будут обрабатываться ООО «АРС АДАКТ» в целях сбора статистических данных о посетителях сайта и функционировании сайта в течение 3 месяцев. В случае, если вы не хотите, чтобы ваши данные обрабатывались, покиньте сайт.

Перейти к публикации

Lexus is 220d 2007г


gotfrid
Рекомендованные сообщения

пиз..ц 3 часа уже разобрал бордачек щиток приборов.За отопителем нет никакого блока провода от кнопки стар стоп идет в пучек проводов щитка приборовдальше на разьемы у левой ноги водителя. Где этот чертов блок идентификационного кода.должен маленький быть походу т.к. на 8пинов


Звонил в одну контору сказали блок ключей в багажнике а блок идентификационного кода  вроде за отопителем

Изменено пользователем gotfrid
Ссылка на сообщение

В помощь

GSIC - Global Service Information Center.rar


и как работает

  1. Using entry function
     

    1. When the driver (or passenger) is sitting in the vehicle while carrying the key, and the engine switch is pressed while the brake pedal is depressed, the power source control ECU recognizes that the engine start operation has occurred and sends a certification request signal to the certification ECU. Upon receipt of the certification request signal, the certification ECU sends a request signal to the indoor electrical key oscillator. Upon receipt of the request signal, the indoor electrical key oscillator sends a request signal to detect if the key is inside the vehicle. When the key receives this request signal, it answers by sending an ID code containing a response code through the glass antenna to the door control receiver. Upon receipt of the ID code, the certification ECU analyzes the code. If the interior certification passes, then the power source control ECU sends a certification pass response signal. When the power source control ECU receives this signal, the ACC relay is switched on and the IG1 and IG2 relays are switched on in sequence. At this time, the engine switch indicator illuminates in green. Then the certification ECU checks that the power source mode has been changed and sends a steering lock command signal to the power source control ECU. After receiving this signal, the power source control ECU supplies power to the steering lock actuator. Then (via the ID code box) the steering lock ECU confirms that the certification ECU is certified and drives the steering actuator's motor until the steering lock is unlocked. After unlocking the steering lock, an unlock completed signal is sent to the certification ECU. Upon receipt of this signal, the certification ECU sends an unset command signal to the ID code box. Once this signal is received, the ID code box confirms that the certification ECU is certified, sends an immobiliser unset command signal to the ECM and sends a security indicator light off signal to the main body ECU RH.

  2. Not using the entry function (when key battery is depleted)
     

    1. When the driver is sitting in the vehicle while carrying the key and the brake pedal is depressed, the power source ECU recognizes that the stop light switch is on and sends a key confirmation request signal to the certification ECU. Upon receipt of this signal, the certification ECU drives the engine switch's built-in immobiliser amplifier. At this time, the engine switch sends an RF wave communication signal to the immobiliser. If the driver holds the key up to the engine switch at this time, the engine switch receives the immobiliser RF wave signal and responds by sending a radio wave signal. When the engine switch receives the radio wave signal from the key, it duplicates the signal and sends an ID code to the certification ECU. Upon receipt of the ID code, the code is analyzed. If the certification passes, a key certification pass response signal is sent to the power source control ECU while simultaneously sending a sound buzzer request signal to the meter ECU. When the power source control ECU receives this signal, the ACC relay is switched on and the IG1 and IG2 relays are switched on in sequence. At this time, the engine switch indicator illuminates in green. Then the certification ECU checks that the power source mode has been changed and sends a steering lock command signal to the power source control ECU. After receiving this signal, the power source control ECU supplies power to the steering lock actuator. Then (via the ID code box) the steering lock ECU confirms that the certification ECU is certified and drives the steering actuator's motor until the steering lock is unlocked. After unlocking the steering lock, an unlock completed signal is sent to the certification ECU. Upon receipt of this signal, the certification ECU sends an unset command signal to the ID code box. Once this signal is received, the ID code box confirms that the certification ECU is certified, sends an immobiliser unset command signal to the ECM and sends a security indicator light off signal to the main body ECU RH.

     

Ссылка на сообщение

Панель однозначно, это не долго... А вот дальше по уму отопитель снимать или выдергивать.

Изменено пользователем kolyan750
Ссылка на сообщение

походу клиент будет забирать авто сказал повезет в ростов. Ну пусть везет дешевле я думаю не будет или сомневается что такое могло случится. 

Ссылка на сообщение

Скандоком ткни в моторнике, в дате, в меню ИМ: "Connect E1 TC" (или что-то в этом роде) - то же самое, что и перемычка, можно и на заведенном

Ссылка на сообщение

В разьме обд пины смотрел? Все на СВОЕМ месте? Попадались машинки с переставленными пинами, дабы не подключались кто попало и куда не следует :) Обычно сигнализаторщики такие манипуляции проводят, и обычно на авто с кнопкой старт-стоп...

Ссылка на сообщение

пины на своем. Эта процедура тоже не помогла.машину забрали тему пока не закрывайте ждем прояснений.

Ссылка на сообщение
  • 2 недели спустя...

звонил хозяину спрашивал говорят причина была банальной.В первом посте писал что они снимали гену так вот проблема говорит была там в неправильном подключении.Есть у кого нибудь схема посмотреть для интереса как это связано с иммо , может какое питалово там завязано.

Ссылка на сообщение
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

×
×
  • Создать...